piątek, 24 sierpnia 2012

Garnier Essentials Hydration

Ostatnio, będąc w rossmanie zakupiłam krem do twarzy intensywnie nawilżający Garnier Essentials Hydration do cery normalnej i mieszanej. Krem jest w nowym, lekkim i plastikowym opakowaniu.

Oto, co o kremie pisze producent: 

  • "jego lekka i ultra świeża konsystencja dostarczy Twojej skórze wyjątkowych doznań: jest nietłusta, nieklejąca, natychmiast się wchłania i zanurza Twoją skórę w nawilżającej kąpieli na 24 godziny, dodając jej energii i zapewniając skuteczną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi."
Moja opinia:


  • krem jest rzeczywiście bardzo lekki i nie tłusty. Bardzo ładnie się wchłania, nie pozostawia lepkiej skóry twarzy. Skóra jest naprawdę nawilżona i nie świeci się:) Dobry pod pełny makijaż.  Ma bardzo poręczne, lekkie opakowanie. 





Mam dość wymagającą cerę i nie wszystkie kremy się u mnie sprawdzają, ale temu kremowi wystawiam 5+. Jestem naprawdę zadowolona:) A czy Wy miałyście, -liście okazję sprawdzić ten krem? Ciekawa jestem Waszych opinii.
pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza, pozdrawiam:)